dimecres, 14 de gener del 2015

EL MEU NADAL


Aquets dies m’he divertit molt i he visitat als familiars, han estat uns dies molt moguts.
El dimecres,  al matí van anar a la saleta a cagar la soca i al conta contes . A la tarda ,van anar a Tàrrega i he van comprar una jaqueta. A la nit de Nadal,” noche buena” que ho celebren perquè la meva padrina d’Alguaire i els seus germans són Andalusos i anem a cala tieta Teresa i el  tiet Paco. Allí sopem i després vaig a jugar amb la meva cosina Paula .
El dijous  vaig anar a fer de pessebre vivent a l’església amb l’Andrea ,la Clara ,el Roc ,el Joan Iker, el Dídac i el Toni. Havent acabat vam anar a fer el dinar a casa. Cap a l’hora de dinar van venir els padrins i els padrinets . A l’acabar  de dinar  vam cagar la soca i ens va cagar moltes coses: una goma- maquineta, un boli ,retoladors de purpurina ,xocolata, pel Genís una cosa per construir camions de bombers i una ambulància,  xocolata, per les padrines uns mussols , per la padrineta un necesser , per la mare un posador d’anells en forma de gat ,pel homes mitjons sense vores. Però el tiet de la Portella se va fer mal i la padrina Anna i el padrí Joan el van anar a veure i em van deixar al centre per anar a jugar amb la Nerea . Els padrins d’Albesa van marxar i li van ensenyar el cotxe al padrí .La mare,  la padrineta i el Genís van anar a caminar, mentre el papa i el tiet van arreglar l’ordinador i van anar a caminar . Quan van tornar els hi vam deixar coses de bebè que naixerà aviat i es dirà Arnau .
El dia de sant Esteve vam anar a veure la padrina Bepeta, la meva besàvia. Allí la soca de la meva cosina Carla ens va cagar: a mi un llibre de la historia de Catalunya i al Genís una  enciclopèdia dels dinosaures i uns ous kínder. Després  vaig anar dinar a casa de la padrina Antonieta i el padrí Lluís, on  van estar tota la tarda.  Vam cagar la soca i em  va cagar : uns mitjons , unes malles, ous kinders , xocolates , bombons, sabons, colònies, tovalloles , un despertador … Un munt de coses!

M’ho he passat molt bé aquest dies i he tingut feina a muntar  joguines.