dijous, 20 de juny del 2013

Perill que t’atropellin

Benvolgut senyor director del diari Segre,

Sóc una nena que viu Albesa,  i estic indignada perquè a la vora d’on visc jo hi ha  un carrer molt estret  que dona a la carretera on hi ha molt trànsit, i tens molt perill de que t’atropellin doncs la vorera no té ni un pam d’amplada.

Quan era petita ,la meva mare no passava per la carretera , havia de donar la volta per anar a la guarderia, que està  una mica lluny d’on visc jo. Una altra vegada quan ja era bastant grandeta, una moto es va posar damunt de la vorera i per sort no em va atropellar.


 Jo penso que s’hauria de fer el carrer més gran, i així no hi hauria  tants problemes  i podria passar tothom. També em vull queixar del trànsit  ,perquè fa ja uns mesos em vaig espantar doncs per poc atropellen a una dona que volia anar a comprar.

Quan  vols passar per allí , has de vigilar moltíssim perquè per els cotxes van molt ràpids, encara que és l’entrada del poble i la velocitat està limitada a 50 km per hora. Espero que algun dia posin un semàfor i un pas de zebra, perquè així hi podrem passar tranquil·lament  i no hi haurà tan perill, encara que el millor seria desviar el trànsit per les afores.
Atentament: Laura Vilella Grau

Albesa-Lleida , 20 de juny del 2013