dijous, 13 de juny del 2013

Palma de Mallorca

Palma de Mallorca és una illa molt bonica; un estiu vaig anar-hi amb la meva família. Vam anar amb vaixell; quan estava al vaixell estava nerviosa, vam tardar un dia per arribar a Palma de Mallorca. Dins el vaixell hi havien uns nens gran que feien unes colònies i eren els nostres veïns d’ habitació, que en un vaixell es diu camarot.

 Al vaixell també hi havia una petita discoteca per passar la nit si no podies dormir, més cap a la punta hi havia un bar i al costat un gimnàs;  al costat hi havia una petita cabina on hi deixaven els gossos que la gent havia portat.

Un dia havia d’anar a la discoteca amb el meu pare, però abans d’anar-hi vaig anar al gimnàs amb la meva germana Sandra. El gimnàs era gran i també hi havia una banyera d’hidro massatge, però com que era de nit no ens hi podíem banyar.

Després estava a un balco que hi havia i vam beure delfins saltant però no es veien gaire be. Com que jo tenia por de caure al mar, vaig entrar en una porta i aquella porta donava cap a la discoteca, on estava el meu pare.
Feia molta calor allà dintre i m’havia comprat una aigua i el meu pare un cafè, ens havíem assentat en un sofà, i davant nostre hi havia una pista de ball amb llums de colors molt bonics, i allí estaven ballant els nens nenes de les colònies amb els seus monitors.

Un nen de les colònies estava ballant i mentre ballava semblava que s’anés baixant els pantalons, feia moltíssima gràcia. La nit era molt llarga i jo ja estava cansada, així que, vaig anar a dormir a la habitació.
L’endemà abans de arribar a Palma de Mallorca, em vaig aixecar aviat amb el meu pare per fer-me fotos dins i fora del vaixell.

Ja érem a Mallorca, i el nostre tiet ens estava esperant, havíem tret el cotxe del pàrquing del vaixell i vam anar a buscar el nostre tiet. La meva tieta i les meves cosines ens estaven esperant a casa seva. Quan vaig arribar vaig veure que les meves cosines estaven dormint, estaven tan mones!

L’endemà vam anar a la platja, que estava al costat. Al arribar, l’aigua era molt blava  i no estava gens bruta, quan hi entraves no notaves que estava freda, i l’arena era molt fina i primeta, s’estava tan bé...

Al costat hi havia una piscina molt bonica on es podia banyar gratis, jo tocava al terra, però si te’n anaves  més al fondo no tocaves els peus a terra.

Per la tarda estava cansada pel viatge del mati, així que em vaig quedar a dormir una mica menters la meva germana i els altres estaven a la terrassa. Per la nit vam menjar pizza, i vam explicar acudits molt divertits.
L’endemà, com que teníem mes temps per passejar per allí... vam anar a la platja i després pels carres de Mallorca. Ens vam quedar una mica a la platja, perquè hi havia molta gent. Després, vam anar a passejar pels carrers de Mallorca i vam comprar unes camisetes per als nostres amics, i per altres. La meva camiseta tenia (i Love Mallorca) m’agradava molt, la dels meus amics portava una sargantana molt bonica. Després vam anar a casa a dutxar-nos i treure’ns la  sorra del damunt. Per la nit vam sopar i desprès, vam sortir per la nit amb el pare i la mare i els meus germans. Era molt divertit perquè podíem menjar gelats i les botigues que m’agradaven mes estàvem obertes.

L’endemà, vam anar a comprar amb un centre comercial, era gegant!!! Mai havia vist un centre comercial tant gegant, dins del centre comercial hi havia el carrefour que també era bastant gran, després d’anar a comprar, vam anar a veure les altres botigues, hi havia la botiga de Disney, el Zara, el Toy, i moltes altre més. La mare havia comprat un camió molt gran per al meu germà, era molt bonic; ens vam  estar tota la tarda allí, i per la nit hi vam tornar. Van passar els dies i jo la Sandra i la meva cosina Zarah, vam conèixer una amiga francesa que es deia Lora. Era molt bonica, tenia el cabell ros i era un any més gran que jo. Ens vam conèixer quan passejàvem pel carrer de Mallorca, ens havíem quedat a sopar en una pitzería i després, vam anar en un bar que hi havia al costat, allí ens havíem trobat la meva cosina i la lora estava sola i li vam dir que si volia jugar amb nosaltres. Més cap a la punta hi havia una platja molt bonica i a l’altra punta una taula de surf que si hi pujaves no podies caure i si queies, havies perdut, era molt divertit!

Faltaven pocs dies per marxar, i vam aprofitar d’anar al Aqüaleón, un parc aquàtic gegant. A l’arribar estava molt contenta, vam deixar les tovalloles en un racó de l’herba, vam agafar uns flotadors i ens vam separar en grups. Jo anava amb el meu pare i anàvem a les atraccions més fortes i més divertides. Primer vam pujar en un tobogan molt alt, jo havia baixat amb els braços creuats i amb els ulls oberts, m’entrava molta aigua!!!
Desprès vam pujar amb una atracció que la plataforma semblava de monopatí, i ho vaig baixar amb un flotador, i jo em pensava que aniria a caure pels costats. Hi havia una atracció que era un tobogan tot fosc i anava molt ràpid, i el meu pare havia estat el primer que havia baixat.

L’última atracció que vaig fer amb el meu pare va ser una que era de curses, hi havia un semàfor, i havíem de  baixar en unes colxonetes agitats. Havia començat la cursa i jo anava primera, desprès em va avançar el meu pare i finalment jo vaig ser la segona. Abans de marxar jo havia anat a una atracció en la que es necessitaven unes dos o tres persones i jo no ho sabia, així que tres nens em van dir que si volia pujar amb ells, i jo vaig dir que si. Vam pujar i desprès els hi vaig dir que havia de  marxar.

L’endemà el meu pare va anar a passejar sol i va trobar com un llac bastant gran, ens ho va dir i per la tarda hi vam anar. Jo vaig voler tirar-me des d’ una roca una mica alta i va ser  bastant divertit!!! Desprès amb el meu pare vam saltar des d’ una roca molt alta, i jo vaig saltar amb els braços rectes, i em van picar molt, i es van posar rugós. Hi havien vingut uns altres nens que saltaven des de unes roques bastant altes...

L’endemà ,que era el dia abans de marxar vam anar a un lloc molt bonic, hi havia un bar i al costat, hi havia una sola atracció molt divertida, era un tobogan de forma ondulada i al final baixaves a una piscina gegant. Era molt divertit!

Ja era el dia, el dia que havíem de  marxar, vam marxar per la tarda, i pel matí vam anar a la platja. Desprès ens vam dutxar i vam jugar al carrer, amb un nen que ja coneixíem. I per la tarda ja vam anar al vaixell, era un vaixell diferent i a mi no m’agradava molt, però no hi podia fer res.

De tota manera  aquestes vacances van ser les millors!!!