dijous, 20 de juny del 2013

Excursió a Montsant

Els dies 8 i 9 de juny, vam anar a una casa de colònies del Montsant; aquesta casa era molt divertida perquè hi havia tele i com poder connectar la “WII” el Ferran.

Quan vam arribar les mares es van posar a fer  el dinar, van fer paella, estava molt bona. Per sopar  vam menjar macarrons que també estaven molt bons. A la nit abans d’anar a dormir vam fer-li unes proves al meu pare: li van fer encertar de qui era cada peça de roba, li van fer posar la camiseta del Madrid i cantar l’himne del real Madrid, li van fer ballar el “Limbo Rock” i li van fer tocar el cul de les dones, nenes, homes i nens i havia d’encertar de qui era.

Després de les proves ens van fer anar a dormir per poder jugar al “just dance 4”, al llit vam xerrar un munt, i fins i tot vam anar a l’habitació dels nois a xerrar, a l’habitació dels nens hi havia el meu cosí que dormia, jo tenia por que es despertés, perquè posaven música, ballaven, cantaven, ...

L’endemà al matí, quan em vaig aixecar, el meu pare estava despert però era a caminar. Em vaig trobar al Tomàs al llit de la meva mare; i jo em vaig posar al llit amb la Tània, la germaneta del Marc Fulla. Per esmorzar vam menjar llet amb “colacao”, mmm... Després d’esmorzar vaig anar a caminar amb el meu pare.

Aquesta casa de colònies és molt divertida, us la recomano.