divendres, 22 de febrer del 2013

Les armes

Les armes no s’han de fer servir per fer coses dolentes. Ara us explicaré els arguments a favor i en contra, a més jo estic en contra de les armes, no m’agraden les armes.

Les armes es poden servir de bona manera. Ara us en diré unes quantes: les armes es poden usar si se’n fa un ús responsable, les armes la policia les fa servir per protegir-se (i això també ho poden fer servir les persones), en la caça els caçadors fan servir les armes per matar l’animal que volen caçar, també les armes les podríem fer servir per defensar-nos si ens ataquen i per últim i més important: defensar el país dels enemics perquè si no començaria la guerra. I a més a més amb les armes mor molta gent.
També hi ha arguments en contra. La gent es queixa molt i ara us en diré uns quants: les armes són perilloses, generen violència, mor molta gent innecessàriament, poden arribar en males mans com per exemple als lladres, valen molts diners, hi ha armes de caça; n’hi ha moltes que no son legals, i les persones en lloc de de donar diners als pobres per als medicaments compren armes. Les armes mai s’haurien de fer servir en males condicions perquè també mor molta gent i també n’hi ha que acaben al hospital.
La meva opinió personal es que les armes no m’agraden perquè la gent mor i a més també moren nens. Amb una notícia vaig veure que un nen petit va portar una arma a l’escola i quan els nens van sortir els va disparar a alguns (a la majoria) i tots van acabar a l’hospital.