divendres, 22 de febrer del 2013

Carta al director

Benvolgut director, em dic Laia Llobera, i vaig a l’escola Alber d’Albesa. Fa anys, que ens diuen que farien una escola nova, i a temps d’ara encara no la tenim.

A mi m’agradaria molt que a Albesa, fessin una escola nova perquè l’any passat ja vam tenir problemes per que a la classe de 5é hi van veure una ascla. Llavors els nens de 5è van haver d’anar a la classe que hi ha a la vora de la sala de directors, i els nens de P-3 es van repartir entre P-4 i P-5, per sort quan van venir a mirar-ho van dir que no passava res.
Aquesta escola fa molts anys que està construïda, perquè el meu pare i la meva mare, també hi van anar.
Si fessin una escola nova, també podrien fer un poliesportiu nou, per que els de 5è i 6è, anem a una pista descoberta i fa molta calor!


L’any passat, a 4t, la meva companya i jo, ens vam seure a una taula, en la que al darrere hi havia una placa de ferro, i cada vegada que volíem tirar endarrere, no podíem per culpa de la placa, i llavors, ens costava una mica.

També, als lavabos, hi ha petits que es tanquen, i després surten per davall de la porta que hi ha un forat, i llavors no podem entrar, però a vegades algú que es molt prim passa pel forat, i pot obrir la porta i a vegades, els vàters, estan tots molls del terra,  hi ha paper de vàter tirat pel terra tot moll...
Doncs això es tot el que havia de dir, i si fos possible, ojalà que fessin una escola nova!

Atentament: Laia Llobera