divendres, 22 de febrer del 2013

Són els cotxes necessaris?


El primer cotxe es va inventar l'any 1725.Va ser  creat pel senyor Nicolas- Josep Cugnot, des d'aquell moment el cotxe va començar la seva història. Al llarg del temps el cotxe ha evolucionat molt ràpid.


El cotxe pot servir per unes quantes coses bones com quan el fem servir per transportar-nos de un lloc a l’altre (com jo quan vaig a Romania amb el cotxe), també quan es necessita per anar a treballar, com el meu pare o la meva mare, per anar a fer la compra i deixar-la al maleter, per transportar material que es necessita per treballar, aliments per a poder menjar... També per donar feina a la gent quan es construeix els cotxes.

Però també poden ser dolentes quan: valen molt diners, el gasoil i la gasolina valen molt i cada vegada puja més, també contamina el medi ambient perquè quan cremen el gasoil o la gasolina surt molt fum i per això contamina l’aire, mor molta gent en els accidents perquè no tenen gaire seguretat, ocupen molt espai a l'aparcar i  també et pot passar que mentre tu vulguis aparcar no hi ha lloc i has d’anar a aparcar a un altre lloc, i quan s’espatlla l’has de  portar al mecànic per arreglar-lo, però val molts diners arreglar el cotxe i si l’ intentes arreglar tu et pots fer molt de mal.
 
Personalment crec  que són bons perquè t’ajuden a anar a altres llocs, però desprès del que acabo de dir en aquest text potser em farà canviar de opinió. Tot i que actualment són necessaris per a poder anar a treballar i això és molt important.