dilluns, 16 d’abril del 2012

Setmana Santa


Aquest dies de setmana Santa principalment lo que he fet a set descansar, jugar i divertir-me, es a dir passar- m’ho.
Un d’aquest dies vaig anar amb la meva família i un cosí del meu pare, que te dos nens que es diuen Oscar i Hugo a dinar a un restaurant que es diu el “Mirador de Sant Llorenç de Montgai”. Justament davant hi ha un pantà on lloguen barques de pedals per fer un passeig al voltant.

A continuació vam anar al càmping i vam arribar just per fer un torneig de futbol i va guanyar el meu equip.

Vam anar cap a casa a sopar i em vaig ficar a dormir.

El dia següent vam anar al tros d’un amic del meu pare i de la meva mare. Tots els de la colla del meu germà Ramon vam anar a fer una excursió per tots els trossos del seca i després vam anar a jugar a fet i amagar...

Fins a les 9:30 de la nit vam jugar tota la tarda a jocs de amagar perquè molava amargar-se entre herbes, arbres...

Vam anar cap a casa a sopar i després vam veure una pel•lícula de riure que es diu “Los Rebeldes”. Ens ho vam passar molt be i vaig dormir molt a gust.