dilluns, 16 d’abril del 2012

Setmana santa

El divendres quan vaig sortir d’escola estava molt content, començaven les vacances de setmana santa!!!


La majoria dels dies els vaig passar a casa però m’ho vaig passar molt bé. Els deures els vaig fer entre divendres, dissabte i diumenge.


El dimarts vam anar a Almacelles i m’hi vaig quedar fins dijous. El dijous també vaig anar a comprar la mona amb el padrinet, era mitja de xocolata i mitja de fruits confitats.



El divendres vaig estar pel jardí de casa jugant a futbol, a basquet i també amb patinet.


El dia que vam anar a buscar la mona del Joan Iker va ser el dissabte. Vam veure els cosins i els tiets de Barcelona i a ala cosina i als tiets de Madrid.


Diumenge vaig anar a missa i després a buscar l’altra mona del Joan Iker. Després vam jugar per baix.


El dilluns ens vam quedar a casa a menjar la mona i vam jugar a la “WII” .


El dimarts no ens vam moure de casa excepte per anar a comprar.
A jo les vacances se m’han fet llargues i divertides.