dijous, 5 d’abril del 2012

M'agrada dibuixar manga!


Avui us parlaré d’una afició meva que m’agrada molt, sembla fàcil però no ho és i és molt divertida.

Fa 2 anys i mig que dibuixo ‘’Manga’’, que és un tipus de dibuixos d’origen japonès. Tenen molts detalls i estan creats per a utilitzar-los generalment als còmics. 

El meu creador de manga preferit és el ‘’Leiji Matsumoto’’, perquè fa uns dibuixos molt espectaculars, i amb molts detalls. I ha fet molts dibuixos, com per exemple aquest:

 
El manga és un còmic per a totes les edats, inclou una gran varietat de temes: acció-aventura, esports, romanç, drama, comèdia, ciència ficció-fantasia, misteri, terror... 

Normalment, el manga és en blanc i negre, però algunes pàgines, capítols especials... es fan en color. I s’han fet milers de còmics amb aquests dibuixos tan curiosos.

A mi m’agrada dibuixar-ne perquè hi apareixen una gran varietat de personatges i hi ha molta imaginació i fantasia en totes les històries. 

I quan tingui ocasió m’agradaria molt anar a visitar el saló del manga a Barcelona:

 


El novembre d’aquest any s’inaugurarà el 18è saló del manga, on s’hi podran veure moltes novetats sobre el tema i hi assistiran molts creadors i dibuixants de manga famosos.    
  
També hi ha paradetes de coses relacionades amb aquest tema i també s’hi pot veure molts ‘’Frikis’’ disfressats dels seus personatges de manga preferits per tot el saló.


Espero que també tingueu ganes de provar-ho. Us ho recomano!