dilluns, 16 d’abril del 2012

El que he fet aquesta setmana santa


Sóc el Roger i ara us explicaré el que he fet aquesta setmana santa :
Primer de tot he fet una mica d’esport, he gravat un video amb els meus amics i he anat a França.

Aquestes vacances han sigut una mica curtes però això no m’ha permès que no m’ho passes bé. Cada tarda em venien a buscar el Quim i el Genis per gravar un vídeo de saltar obstacles amb  el patinet i als matins anava a l’hort del meu padrí, a ajuda’l a collir: enciam, pastanagues.

 Divendres vaig anar a França amb els meus cosins a una casa que tenen a un petit poble que es diu Sant Beat. Allí vam estar quatre nits i ens ho vam passar molt bé pescant ,tirant l’arc, i tirant una navalla a un arbre . Quan arribar vam fer una mona per la meva cosineta Anna , i ens ho vam passar de pipa.

 Ara us explicaré els ingredients i com la vam fer:
Primerament anar al mercat a comprar:
-Pa de pessic
-melmelada de maduixa                                                                                                                                          
-formatge mascarpone
-gelatina neutra
-licor Conintreau
-cireres confitades
-crema de cacau
-ametlles
Vam fer sostres i els vam farcir amb la melmelada, el mascarpone i el licor. A sobre hi vam posar la gelatina, les cireres i la crema de cacau. Als costats i vam afegir ametlles. I així es com la vam fer i crec que ens va quedar boníssima.

 L’endemà la van venir a buscar i els va agradar tant que l’any que ve en volen una altra.
En fi, les vacances han estat curtes i molt boniques.