dilluns, 16 d’abril del 2012

Les meves vacances de setmana santa.


Els dies de setmana santa, me’ls he passat a Solsona, a casa de les meves tietes.

El dilluns i el dimarts, vaig anar a casa d’una tieta que fa molt temps que no la veig.

El dimecres , ambla meva tieta, el meu tiet, el meu cosí i jo, vam anar a veure el ‘’ Mazinguer Z ‘’, que es una figura d’uns dibuixos animats de quan el meu tiet era petit. Ens vam fer unes fotos, i vam marxar cap a la platja. Quan vam arribar a la platja, vam anar a dinar aun restaurant d’esports. Mes tard, vam anar a donar un vol, i de mentre mirar les botigues. Vaig anar a la platja i vaig agafar algunes petxines, i vam tornar cap a casa.

L’endemà, vaig anar a l’aniversari del meu cosí, i la mama em va venir a buscar, i vam tornar cap a casa.


El diumenge, vam anar a la protectora com de costum i quan vam entrar al recinte, la mama no va dubtar en
emportar-nos a casa, d’acollida, a una gosseta.
L’endemà vam tornar a la protectora per dir que l’adoptàvem. Van ser les millors vacances de setmana santa que he viscut.