dijous, 12 d’abril del 2012

Les meves vacances de setmana santa



Per Setmana Santa vaig anar a un poble que es deia Oto, a una casa rural amb: l’Andrea, l’Anna i la seva germana, l’Adrià, l’Eloi, el Jordi i jo.

Hi vam passar 4 dies: divendres, dissabte, diumenge i dilluns. Quan hi vam arribar vam anar a veure com era la casa per dins, vam descarregar les maletes i vam dinar, després vam anar a veure una cascada que hi havia a Broto, el poble que teníem al costat, aquella cascada era molt gran, va ser impressionant, després vam anar a donar una volta per Broto. Vam passar un pont que feia una ”essa`` i al final va tornar cap a casa.

Vam sopar i després vam anar a dormir a les deu, a l'habitació hi dormíem: l’Andrea, l’Anna, l’Adrià i jo, no ens podíem adormir i vam estar desperts fins a la una de la matinada fent tonteries.

El dissabte vam anar al Parc Nacional d’Ordesa, vam anar amb un autobús des de Torla fins al parc,vam caminar molt, vam veure quatre cascades bastant grans, vam dinar allà amb uns entrepans.

Quan tornàvem cap a on ens esperava l’autobús vam trobar una pedra on s'hi podia escalar, tenia el peus fets pols, vam agafar l’autobús i vam anar cap a la casa rural, vam sopar i com l’altra nit no vam poder dormir  fins a la una de la matinada, aquella nit vaig sortir una mica ferit.

El diumenge vam anar a Canfranc a veure una estació de tren abandonada, des d'Oto hi havia uns setanta-sis km, vam passejar pels voltants, vam veure un túnel que hi havia una reixa que impedia el pas, vam pujar amb un tren destrossat, cremat, destruït i podrit. Vam dinar a la vora d’un riu, de camí cap a casa vam passar per Jaca i vam anar a la pista de gel a patinar, només vam patinar l’Andrea, l’Adrià i jo, em va agradar molt encara que vaig caure unes quantes vegades. Quan vam arribar a casa els pares van fer les maletes, vam sopar i vam anar a dormir, aquella nit vam adormir-nos a les deu.

El dilluns vam ficar les maletes al cotxe i de tornada cap a casa vam parar a Ainsa a veure el casc antic, i cap a Albesa, han set molt divertides aquestes vacances.

2 comentaris:

Andreu Terés Codina ha dit...

M'hauria agradat venir.

Sembla un lloc molt bonic!

Andreu Terés Codina ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.