divendres, 13 d’abril del 2012

Les meves vacances de setmana santa


Aquestes vacances de setmana santa m’ho he passat més bé que d’altres vegades, des del divendres 30 fins al dimarts 10:

El dia 1 d’Abril al matí vaig anar amb el meu pare a buscar canyes al riu d’Albesa, per a fer un ‘’Tipi’’. I si voleu saber que és un tipi cliqueu al següent enllaç:

 
I a la tarda em van ajudar el Genís i l’Èric a construir-lo.

Tots els dies vaig dormir molt perquè tenia molta son, i el diumenge dia 8 vaig anar a Ivars de Noguera a fer un dinar i a menjar la mona que havien fet la meva padrina i la meva tieta.

 
Va venir molta gent: les meves tietes d’allà, la meva cosina i els seus pares, la meva padrina...

Finalment, el dilluns dia 9 van venir el Norbert, l’Adrià, l’Eloi, molts pares, la ‘’Tula’’ (un gos) per a fer la mona a casa meva. Jo no vaig menjar gaire perquè no tenia gana, i després van venir el Quim i l’Èric a jugar. 


Vam jugar bastanta estona a pilota i després vam anar a fer un vol amb bicicleta i patinet i vam anar als gronxadors a jugar a un joc anomenat ‘’la mòmia’’.

Quan vaig arribar a casa ja era bastant fosc, i havien arribat l’Àfrica i el seu ‘’xicot’’.

En general, m’ho he passat bastant bé, però se’m han fet molt curtes i no tenia gens de ganes de tornar a l’escola.