dilluns, 16 d’abril del 2012

Les meves vacances de Setmana Santa.

El divendres dia 30, vaig fer tots els deures, de manera que em van quedar les vacances de Setmana Santa lliures per fer el que em donés la gana.

El dissabte i el diumenge me’ls vaig passar a casa dels meus padrins d’Albesa, vaig dibuixar, pintar, estar a l’ordinador, llegir, mirar la televisió... I entre totes aquestes coses també vaig anar a comprar la mona amb la meva padrina.

De dilluns a dijous, cada matí me n’anava a casa de la meva iaia, perquè la meva mare estava a treballar i, a les tardes molts dies quedava amb els amics o em quedava a casa mirant la televisió.

Durant el cap de setmana vaig anar a Ivars d’Urgell, amb la meva mare a casa de la meva padrina.

Havia valgut la pena  esperar una setmana perquè arribés el dia de la mona. Vam anar al Castell del Remei a Ivars, allí, ens vam retrobar amb tres amigues que feia un any que no les veia. Al matí, vam jugar per allà, per allà a les dues del migdia vam dinar, i quan vam acabar vam jugar al monopoli, ens vam fer fotos...

 Dimarts vaig tornar a la rutina de cada dia i me’n vaig anar a casa de la meva iaia, i a la tarda em vaig quedar a casa.

En resum, aquestes vacances m’ho he passat molt bé encara que hi ha agut algun petit incident.