dilluns, 16 d’abril del 2012

Les vacances de setmana santa

El dia 30 de març vam començar l’últim dia de col·legi abans de les vacances de Setmana Santa.

L’endemà em vaig despertar a les 10:30 i com tots els dies de festa, me’n vaig anar a jugar a l’ordinador. Al cap d’una estona es va despertar el meu germà i jo li vaig haver de deixar l'ordinador , però me’n vaig anar a jugar a la play station 3.

A continuació vaig anar a esmorzar, vestir-me i fer el llit, després vaig anar a fer els deures.

Després, quan ja en vaig fer bastants, me’n vaig anar al carrer a jugar a tenis, i també van vindre: el Jan, l’Aleu (el meu veí), l’Estefania i la Mercè (la seva germana).

L’endemà a la tarda vam marxar cap a Calafat (a la platja). Allí vam arribar a la nit i estava plovent. Allí a Calafat vaig passar molts dies i també hi havia el meu avi, la meva avia, el tiet la tieta, el cosí, la cosina i el “nòvio” de la meva cosina.

Vaig anar a Cambrils i allí em vaig comprar la gorra del monster i la camiseta del monster, i també vam comprar el joc del “Call Of Duty World At War”. També vaig veure uns patinets molt “xulos” i de molt bona qualitat.

Quan vaig tornar encara em quedava dos dies de festa a Albesa. El primer dels dies vaig quedar amb l’Èric i l’Andreu, i l’endemà amb el Genís vam jugar una mica a la play del Genís, i després vam anar amb el Roger i l’Arnau; finalment vam tornar a casa del Genís .