dimecres, 14 d’abril del 2010

Vacances de setmana santa

El primer dia de vacances vaig anar a la biblioteca per fer els deures desprès vaig vindre a casa em vaig ajudar la meua mare per fregar llesca-les i cuant em vaig acabar em vaig anar a mirar un canal que te series i pel·lícules que fan por , em vaig mira un de vampirs i em vaig tindre una mica de por.

La setmana seguent em vaig anar a Lleida tres dies, em vaig anar a la biblioteca em vaig jugar jo i la Hafsa.

Les tres dies lo que em van quedat, el dilluns em vaig mira canals i la tarda jugar i surti al carrer. El dimarts em vaig anar a la casa del Samir i em vaig quedar un rato i em vaig anar a la habitació del Samir i el Samir saltant del llit i va caure del llit a terra i bum va fer mal.

A la tarda em va vindre un gitana i m’ha dit que em pots donar menja ,bolques i alguna rova que tens que no va be per tu em vaig anar a dir a la meua mare que una dona m’ha dit que vull rova, bolques i menjar i la meua mare li va donar tot això i després em vaig jugar i preparar les coses a la motxilla.