divendres, 16 d’abril del 2010

El viatge a Romania

L’estiu passat vaig anar a Romania amb el cotxe del meu pare i em vaig divertir molt, vaig jugar amb els meus amics encara què no me’n recordava com es deien alguns d’ells.

Allà visc en un poble i en una ciutat, la ciutat és com Lleida i el poble és com Albesa fa 30 anys. És va amb carros i mules i els carrers no estan asfaltats.

A casa meva la padrina va fer reformes per fer un lavabo com el de la ciutat. Vam anar a veure molts monestirs perquè allà en tenen molts i són molt grans. En un d’ells hi ha una dona enterrada en una de les parets. Allà també es poden comprar records i en vam comprar molts.

També tenim un gos què es diu Sumo i és de color blanc i molt juganer, també un hort molt gran i la casa també és molt gran i molt alta.
A l’hort també hi tenim moltes pomeres, presseguers... Potser som els més rics de tot el poble perquè entre tot té 1 o 2 km quadrats.

Quan tornàvem a casa, es va espatllar el cotxe a Alemanya i vam dormir en un hotel de 5 estrelles. Vam agafar un avió per anar a França i allà vam agafar un altre avió per anar a Catalunya. Allà ens va esperar un taxi i ens va portar a casa mentre el cotxe estava al mecànic d’una ciutat d’Alemanya.