dijous, 8 d’abril del 2010

Una setmana Santa inoblidable!

El primer cap de setmana:
El dissabte tot el dematí a casa, i a la tarda a jugar amb els amics. El diumenge pel dematí vaig anar a Rosselló a veure la concentració de motos, i per la tarda a Lleida a comprar una mica de roba.

Dilluns:
El dilluns, me’n vaig anar a fer un partit al poliesportiu i m’ho vaig passar molt bé. Vam fer uns equips bastant equilibrats, i vam fer un festival de gols. El dilluns per la tarda, vaig anar amb el Marc.A a voltar pel poble amb les bicicletes. Provàvem de saltar bancs, escales i fer el boig però no tot ens sortia. I per la nit a veure Crakòvia.

Dimarts i dimecres:
El dimarts pel dematí em vaig quedar a casa, jugant al ordenador, i més que res a la PSP. I, per la tarda, vaig anar una altra vegada a Lleida, pel carrer major (que em vaig trobar el Marc), al unipreus... I dimecres, tot el dia a casa avorrit.

Dijous i divendres:
Dijous al matí, el Marc va vindre una estona a casa meva, i vam quedar per anar al cine. A la tarda vaig anar amb ell i uns amics al cine, i allà ens vam trobar amb més amics de Lleida. Ens ho vam passar molt bé! I divendres a casa tot el dia amb el meu germà, l’Oriol.

Dissabte i diumenge:
El dissabte no vaig fer res en concret, el de sempre. Pel dematí a casa i a la tarda a jugar amb els amics. I divendres, vaig anar una altra vegada a Castelló de Farfanya, amb tota la família. Els pares van fer calçotada, i nosaltres, jo el meu germà i els meus cosins, vam menjar uns macarrons que havia fet la meva padrina boníssims.. Després de dinar, vam mirar un rato un programa que es diu APM. Quan va acabar jo i el meu cosí Arnau, vam jugar a la play, a la Fifa. La primera vegada el vaig guanyar jo, i la segona em va guanyar ell. Al cap d’un rato vam anar a vaig al magatzem a jugar a pilota, jugàvem a un ràpid, ens ho passàvem molt bé, però va començar a fer fred, i els pares ens van fer pujar. Al pujar a d’alt, jugàvem al passadís a pilota. Però fèiem molt soroll i ens van fer parar. I vam anar al ordinador, fins que ja marxàvem cap a Albesa.

Dilluns:
Dilluns, vaig anar a celebrar la mona amb uns amics, primer estàvem jugant per allà fins que vam començar a tindre gana. Però s’havia fet foc i s’escampava molt ràpid i van dir que no comencéssim perquè si el foc s’apropava a nosaltres que tindríem que marxar. Al cap d’una estona, van arribar el bombers i al final el van apagar. Tots tranquils vam coure la llonganissa, ens la vam menjar, i després la mona. Jo no vaig menjar mona no m’agrada. Al acabar de dinar vam anar cap al riu a jugar, ens ho vam passar molt bé. I al tornar vaig anar amb el Sergi i vam fer un partit de futbol. Fins que, els meus pares em van cridar, i que ja teníem marxar.

Dimarts:
El dimarts pel dematí vaig quedar amb el Sergi, i ens vam trobar al Marc.H. Vam anar a voltar pel poble fins que va arribar l’hora d’anar a dinar. A la tarda em vaig quedar a casa, revisar que no m’agués deixat alguna cosa dels deures, i preparar la motxilla per l’endemà al cole. I, a la nit a veure el F.C Barcelona contra el Arsenal. Va guanyar el Barça amb un 4-1 un festival de gols del Leo Messi.