dijous, 29 d’abril del 2010

Continuant amb les vacances

Aquell dimecres de Setmana Santa em vaig llevar i em vaig beure la llet i vaig baixar al rebedor de l’ entrada i vaig agafar les claus del tractor sense cabina i vaig anar a engega-lo, i resulta que no s’ engegava però vaig pensar si li vaig posar la bateria nova fa 4 mesos.

Li vaig mirar i estava comunicada, la vaig treure i vaig posar la de un tractor vell i li vaig posar i es va engegar i el vaig treure al carrer per portar-lo al mas a desenganxar la curra i des pres vaig enganxar el remolc i vaig anar cap a casa a carregar llenya per la caldera. Poso marxa enrere per descarregar la llenya transportada desprès vaig mirar el rellotge i era la 1 de migdia vaig tornar anar al mas a desenganxar el remolc .

Vaig arribar a casa i eren les 2 i mitja vaig dinar corrents i vaig anar pel Camí asfaltat fins que vaig arribar a la granja i me vaig posar a la feina i a mig treballar arriba el pare i el veterinari. Va pegar una ullada i vaig marxar cap a casa eren les 5 de la tarda vaig berenar pa amb xocolata, vaig trucar al pare i si podia portar el tractor al rentador de tractors i resulta que miro l’ agulleta del gasoil i anava una mica malament perquè resulta que van connectar un tub del gasoil cap a fora i anava empalmat amb un altre boci de tub, vaig parar a arreglar el tub al moment de pujar la costa del taller.


I de cop i volta clac!, es cala el tractor torno a engegar i ja no s’ engegava vaig mirar la bateria i estava bé. Jo pensarós ja esta es aquell famós tub vam treure el capó i tot el tub estava recremat de la calentor que desprenia el motor i el vam medir, i el boci de tub que faltava i el van posar recobert de acer inoxidable .Vaig mirar l’hora i era hora de sopar vaig portar el tractor cap a casa a tranques i barranques i despres a la l’hora de tancar-lo patinava però el vaig entrar i vaig sopar i vaig mirar la televisió