dijous, 8 d’abril del 2010

S’han acabat les vacances

El dia 6 d’abril era el últim dia de vacances de setmana santa les vacances se m'han fet molt curtes, massa i tot.

El últim dia de vacances estava sol a casa per que la meva germana havia començat d’institut i ells tenien un dia menys, el últim dia podia fer el que volia sense que ma germana m’emprenyes jo jugava a l’ordinador, a la DS, mirava la televisió, etc.

El dia que vam tornar a l’escola, jo estava mort de fàstic perque s’avien acabat les vacances. Aquell dia començava el tercer trimestre, però desprès del pròxim cap de setmana hi ha tres dies de festa per a mi, perque tots els cursos de l’escola anaven de colònies.

Durant tres dies tindré tres dies de festa i per si no era poc el dijous ens passarem tot el matí ala gravera del poble, i desprès d’això vindrà el divendres i desprès el cap de setmana o sigui que tindrem tots una setmana molt moguda. I desprès d’aquesta setmana tan moguda haure d’esperar les vacances d’estiu amb molta ancietat.