dijous, 8 d’abril del 2010

El dia de Pasqua!

A les vacances de pasqua, em vaig divertir molt, perquè no havia col·legi, tenia tempos lliure, i moltes mes coses. Els primes dies vaig jugar amb els amics, quan arribava de jugar mirava la televisió, i quant eren les 7:00 o les 7:30 anava a l’ordenador, a jugar i xatejar amb gent que conec, si no hi ha ningú al MSN vaig amb un joc que es diu metinit.

El dimecres vaig anar a comprar al Carrer Major, primer vam anar a la Caixa Fòrum a veure uns quadres, era molt avorrit, quan vam sortir mon tiet volia anar amb un museu però estava tancat. Jo i el meu tiet vam anar a veure i menjar alguna cosa, així de mentres ma mare i ma germana van a comprar al HM que es una botiga molt gran, quan van sortir no es van comprar res perquè deia ma germana que tot aquella roba era per pijos.

Desprès vam anar amb una botiga que m’agrada a jo i em vaig comprar dos jerseis super guapos, desprès vam anar al Zara que també es una botiga per nenes, es va comprar 2 jerseis, un pantalo i ma mare es va comprar dos camises.

Mamaré i mon tiet volien anar a la Seu Vella, quin avorriment, no havi a res obert, desprès vam anar amb aquell bar que i ostres que car que era, quan vam marxar Albesa estava super cansat i no volia sortir a jugar, i em vai ficar a l’ordenador.

El dijous vam anar jo i l’Albert a convencer a ma mare per anar al cine amb els amics a veure el una pel·lícula, oh que ve l'hem convençut, desprès vam trucar a Laia per dir-li que hi anem. A la tarda vam anar al cine, vam arribar a les 4:30 justet, quan va acabar la peli vam esperar a ma mare a que ens vingui a buscar. Mon tiet va dir de que anava i nosaltres ens fèiem el despistat.

Els dissabte vam anar a buscar la mona, no se perquè vam comprar-la si mamaré en va fer una, a la tarda no vaig volgué surti perquè no hi havia ganes, i vai estar tot el dia a l’ordenador.

El dilluns vam menjar la mona o que be que em vaig divertir.