dijous, 8 d’abril del 2010

Les vacances de setmana santa


El primer dia vaig anar a voltar amb el amics, i tota la setmana menys el dissabte a voltar.
El dissabte vaig anar a casa de la meva padrina a dinar i desprès cap Albesa, quan vaig arribar a Albesa el meu padrí va regar el hort i jo me’n vaig anar a donar una volta.

Quan van vindre la meva mare vam anar a comprar un mona i el dilluns me la vaig menjar am tota la família, a la Saira am un parc on hi ha camp de futbol i gossos i també barbacoes per fer la carn.

A la tarda quan ja havíem de marxar li vaig preguntar a la meva mare si podia anar a casa dels meus cosins i em va dir que si, quan vaig arribar a casa dels meus cosins el meu cosí em va ensenyar un bicicleta que s’havia comprat de color marro, desprès vam anar a donar un volta per davant de casa seva amb la bicicleta.

A les 8:45 els meus pares em ban vindre a busca i jo no volia marxar perquè vaig a casa del meus cosins vaig arribar a les 7:00 i no en tenia prou perquè em volia quedar mes estona a casa seva però vaig tindre que marxar. El dimarts vaig anar amb el meu tiet a una piscina coberta i a la tarda al cinema a veure un pel·lícula.

1 comentari:

Ferran Serra Cetó ha dit...

Si que es bonica la mona del puyol.
Que era bona?