dijous, 29 d’abril del 2010

Com passo els caps de setmana!

Dissabte:

Dissabte pel dematí, normalment jugo un partit de futbol. Si juguem a casa, (al camp de futbol d’Albesa) jugo pel dematí, i si jugo a fora quasi sempre per la tarda. Si el dissabte no jugo pel dematí, vaig a fer una volta amb els amics, amb l’Anadón , amb el Marc.H i amb el Sergi.

Sempre ens ho passem molt bé, juguem a ping pong, anem a la plaça dels Serrains a jugar un partit, anem al camp de futbol... Fem un munt de coses, i el més important, es que ens ho passem molt bé!

Per la tarda, si no jugo, o quedo una altra vegada amb els amics, em quedo a casa amb la meva família. Moltes vegades anem a Lleida a passar la tarda, anem pel carrer major, al unipreus i a molts llocs més! També, alguna vegada, vaig a fer córrer la meva moto pel secà.

Dissabte per la nit, moltes vegades a mirar el barça a casa, mentre ens mengem crispetes i Coca-Cola. I si no fan el barça, mirem pelis, que no ens les acabaríem ni fan un munt!



Diumenge:

Diumenge, cada dos setmanes me’n vaig a casa dels meus padrins i dels meus tiets, a Castelló. Quan arribem a Castelló, anem a casa dels meus tiets una estona, juguem a la play2, i moltes vegades al magatzem a futbol.

Al cap d’una estona agafem els meus dos cosins, el Arnau que té 8 anys, i el Martí que té 1 anyet, i anem cap a casa dels meus padrins, allí dinem, ens estem un ratet mirant la televisió, i tornem cap a casa dels meus tiets on allí passem la tarda, i moltes vegades ens hi quedem a sopar.
Si no vaig a Castelló, que amb els meus amics, o vaig amb mon pare amb algun lloc.

I per la tarda em quedo a casa, jugo al ordinador, miro la televisió... I em faig la motxilla per demà al cole! Així es com passo la majoría de les vegades els caps de setmana.