dijous, 8 d’abril del 2010

El bowling

El dimarts dia 6 d’abril, el dia de després de la mona, vaig anar al bowling.

I us preguntareu... Què es el bowling?
Doncs el bowling es una sala de Lleida on es juga a bolos.
Quant vam arriba al bowling ens van demanar el numero del nostre peu i llavors ens van donar unes sabates especials per entrar a la pista, (que per cert eren bastant lletges) i llavors vam anar cap a la pista i vam agafar les boles que podien ser de 10, 11, 12, 13, 14 i 15 quilos de pes.
El Roc, l’Andrea (els meus germans) i jo la vam agafar de 10, encara que pesava una mica, la mare de 11 i el pare de 15.
El joc consisteix en que amb una bola hem de tirar a els bolos i llavors cada un que en cau compta 1 punt. Només hi han 10 bolos, si no els encertes tots tens una altra oportunitat i llavors s'apujen tots els bolos cap amunt per uns fils i llavors només et baixen els que no has tirat.
Llavors anàvem tirant per torns. Jo vaig fer 3 o 4 plens i el demes tot semiplens.
Va ser una experiència genial... amb la meva família.