dimecres, 12 de març del 2008

Viatge a París, segona part

Vam deixar les maletes i vam aprofitar per anar a pujar a alguna atracció, no hi havia gaire cua. Davant del menjador cada dia hi venia un personatge diferent i et firmaven un autògraf i fèiem una foto. Després vam pujar al “Rock 'n Roller Coaster”, és una atracció on surt una pantalla que hi posa 3,2,1 i surts disparat per una recta a 100 per hora! Després de la recta hi ha una “voltereta” i també una rodona que sembla que estigui feta amb làser i tu passes pel mig, i això sí, tota l’estona escoltant rock. Vam pujar a moltes atraccions més i després vam anar a dormir. El dia 29 ens vam aixecar molt descansats i vam veure que feia molt vent i fred, però ens vam tapar i la veritat es que de fred no en vaig tenir gota. Vam anar a veure un espectacle de cotxes, allò va ser massa, hi havia cotxes que saltaven rampes i que disparaven per davant, les motos feien veure que es tiraven trets. Un de la moto va fer un tret a un que estava a la teulada i va caure d’uns 15 metres a damunt d’una màrfega, tan els cotxes com les motos no paraven de derrapar. Al costat mateix hi havia un espectacle que era com una simulació, eres a dins d’una nau i semblava que xoquessis amb pedres i va sortir foc i aigua alhora i ens va mullar a tots. A la tarda vam pujar a quatre atraccions per acomiadar-nos d’aquell parc perquè l’endemà havíem a l’altre parc que és molt més gran.

El dia 1 ens vam aixecar a les 7:30 i a les 8:00 ja érem al menjador a esmorzar. Quan vam acabar vam entrar a l’altre parc, hi havia un tren que el rodejava tot. Vam agafar al tren i vam anar a la zona Oest i vam pujar a totes les atraccions, vam dinar amb un restaurant que estava boníssim. Després vam anar a veure la cavalcata on sortien tots el personatges del Disney amb carrosses i va esta molt bé. A la tarda vam pujar a un munt de llocs, quasi véiem el parc amb un dia, només quedaven els espectacles però només en vam veure tres. A les 10:00 al punt va començar la il·luminació del castell i van sortir els personatges a fer un concert però ells feien veure que tocaven, ja que tocaven els altaveus.
Continuarà...

Xavier Olivart ha dit...

Aquest parc deu ser una passada, sobretot per als nens. Suposo que algun dia m'hi tocarà anar amb el meu fill. Els grans també s'ho deuen passar be, no?

Treball sobre el primer franquisme ha dit...

L’atracció del Rock'n es molt guapa.
Si sem torna a presentar l’ocasió de tornar-hi a pujar i pujaré.