dimecres, 26 de març del 2008

Les meves vacances de setmana santa

Les meves vacances de Setmana Santa han estat molt divertides, però hi han hagut uns dies que no m’han agradat gaire. Jo he jugat amb les meves cosines i amb els meus amics. Un dia m’he trobat l’Arnau Palau que jugava amb el Manel i he anat a jugar amb ells.
Hem jugat amb les bicis i amb moltes coses. Quan eren les sis jo i un nen que es deia Vili vam jugar a amagar amb les meves cosines i el meu germà.

Per les vacances hem tingut moltes deures, hem hagut de llegir un llibre i també teníem deures de català, de castellà i de més coses. Aquells dies no em van agradar gaire però els altres dies em vaig divertir molt.
El meu germà m’ha molestat molt però després d’una estona ja parlàvem. Quan faltava un dia per acabar les vacances i el pròxim dia havíem d’anar a l’escola, jo vaig estudiar una mica, vaig jugar a l’ordinador i més tard vaig anar amb l’ Andrei i la Laia a jugar per fora.
Jo crec que les vacances han passat massa ràpid.