dimecres, 5 de març del 2008

El viatge a Disneyland París

Quan els pares em van dir que faríem un viatge a París, a Eurodisney, em vaig quedar sense paraules, i el més bo és que hi hem anat amb avió i no hi havia pujat mai però no em feia por, només pensava en veure l’hotel i les atraccions.
I hem anat amb el Marc Balagueró i la seva família. Quan anava al cole els últims dies no me’n podia estar de dir-ho a tothom. El dia 27 estava com una moto, estava nerviós per anar a París. Tota l’estona mirava vídeos a Internet de les atraccions més fortes que hi ha per pujar-hi.
El dia 28 em vaig alçar a les 4:30, no podia amb la meva pròpia ànima, vam pujar al cotxe i no podia dormir perquè estava impacient. Quan vam arribar a l’aeroport del Prat de Barcelona vam deixar les maletes per aquella cinta i les van carregar totes a l’avió. Quan era dins l’avió vam fer dos tombs i quan és va posar a una pista nova l’avió va frenar, es sentia un munt de soroll i va fer una accelerada que el cap se’m va apegar a el seient.
A l’aire va ser guapíssim perquè vam volar per damunt dels núvols i ens tocava el sol. Si miraves avall es veien tots els núvols que semblaven que eren de cotó i que si queies t’aguantarien. L’aterratge va ser un èxit, no me’n vaig adonar perquè hi havia núvols. Vam agafar les maletes i ens en vam anar al pàrquing, on ens esperava un home, vam posar les maletes a la furgoneta i ens va portar a l’hotel de Disneyland que es deia Cheyenne..
Continuarà…

1 comentari:

Anna Cardeñes ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.