dimecres, 26 de març del 2008

El viatge a París, tercera part.

El dia 2 al matí vam tornar a pujar al Rock perquè va ser el que ens va agradar més. També vam pujar als cars, que eren els cotxes de “Rayo Macuin” que giraven sols i t’havies d’agafar perquè girava de cop. Vam anar a comprar un recordatori i directes a l’hotel.
A la tarda, a les quatre, ens va passar a buscar un home que anava amb un micro-bus i ens va deixar a l’aeroport de París. Vam deixar les maletes, vam mirar botiguetes i a les sis i quaranta van obrir les portes de l’avió, que s’hi anava amb autobús perquè era una altra línia.
Quan hi vam pujar no em va tocar al cantó de la finestra, però un home que tenia a la vora em va dir que no li feia res canviar-me el lloc i jo vaig dir que sí, i estava super content. Aquella nit hi havia pocs nuvols i vaig veure tot de llumetes que eren les ciutats.
Quan vaig veure Barcelona em va agradar molt perquè es veia una cosa negra que entrava cap dins, i allò era el mar. Hi havia un munt de pisos i cotxes que semblaven formigues. Quan vam aterrar vam anar a dins a esperar que arribessin les maletes, quan les vam agafar vam anar directes a buscar el cotxe que estava aparcat al pàrquing.
El viatge de tornada se’m va fer molt llarg. Al cotxe no podia dormir i cada vegada que em despertava em donava la sensació que estàvem al mateix lloc. Quan vaig arribar a casa vaig anar directe cap al llit perquè l’endemà tenia que anar a l’escola.
Jo crec que Disneyland és un lloc esplèndid: hi han botiguetes, atraccions, espectacles i moltes coses més. Si puc, algun dia m’agradaria tornar-hi. Us ho recomano!