dimarts, 18 de març del 2008

Un dia al McDonalds


Feia dies que volia anar al McDonalds
perquè feia molts temps que no hi havia anat. Pel camí cap a Lleida, a l'entrada vam trobar al borratxo típic d'Albesa. Quan vam arribar allà al McDonalds vam fer un passeig per allà perquè han construït moltes coses. El cine, que ja hi era, i una botiga de llums i mobles que és nova. Quan vaig entra al McDonalds vaig pensar a veure què podia agafar, i m'ho vaig estar rumiant una estona. Vaig agafar un "Happy Milk", vaig demanar una hamburguesa amb fortmage, però es veu que no vaig quedar tipa i li vaig dir a la meva mare, em va dir que avui era un dia especial i que no passava res si agafava una altra cosa. No vaig agafar un "Happy Milk", vaig agafar pa amb enciam, tomàquet, hamburguesa i bacó... Després vam anar al cine a veures quines pel·lícules feien i ja vam marxar cap a casa.