divendres, 21 de març del 2008

El Porta, un cantant de rap



El Porta es un noi molt jove i molt simpàtic, canta unes cançons de rap molt accelerades que li agraden molt a tothom. Canta molt bé i de tant en tant “fa baralles de rap amb altres cantants” que posen música i has de parlar rap amb qui et baralles al ritme de la música. Això el Porta ho domina molt bé, perquè jo per internet les miro i sempre comença cantant el contrincant, però després el Porta es posa al mig de la rotllana de gent i li deixa ben clar que és cantar rap de veritat! Canta les cançons amb castellà tot i que ell és català. Jo tinc moltes cançons d’ell i ara anomenaré algunes de les cançons que m’agraden més:
- Nuestra historia de dos.
- Dragon ball rap.
- Cosas de la vida.
- Tetris Rap.
- Estados.
- Distancia
- Cosas de la vida
- Porque puedo
Quan vam anar al zoo de Barcelona primer ens vam trobar al Porta a l’espectacle dels dofins, després quan va acabar se’n va anar. Anava vestit de color roig amb una gorra de color roig i els pantalons blancs. Però després ens el vam tornar a trobar i li vam demanar un autògraf i ens el va firmar a tots, i a jo em va caure de primera: és un noi molt simpàtic. Per acabar ens vam fer una foto tots junts i després li vam dir adéu i ens vam “xocar” la mà. Quan vam marxar no volia deixar l’autògraf a la motxilla perquè tenia por que s’arrugués i el vaig portar a la butxaca de la jaqueta. I aixó que veieu és la firma que em va firmar a jo. Quan vam arribar a Albesa li vaig dir a tothom però no s’ho creien, però quan els i vaig ensenyar l’autògraf es van quedar bocabadats.