dimecres, 5 de març del 2014

Excursió al Parlament i a Pujalt

Ahir, dia 3 de març de 2014, 5è i 6è vam anar d’excursió.  A l’autocar, vam ficar la pel·lícula INTOCABLE. Llavors anàvem cap a Pujalt. Allí vam conèixer dos monitors que es deien, Albert i Bernat. Allí feia moltíssim vent. Vam anar allí per saber coses de la meteorologia. Primer ens va tocar amb en Bernat, ell ens feia apuntar coses en una taula de requadres del foli que ens va donar.

 Després vam anar a fora a fer com uns petits experiments i també vam tornar a apuntar coses, al final ens va ensenyar uns quants aparells de la meteorologia. Després ens va tocar amb l’Albert, que ens va fer uns experiments molt “xulos”. Al foli ens feia apuntar els experiments que feia. N’hi havia un tip! Llavors quan vam acabar de fer tots els experiments vam dinar a dins de la caseta de meteorologia perquè feia molt de vent.





Llavors cap allí a les 14:00 hores de la tarda vam marxar cap al Parlament. Mentre viatjàvem vam ficar una altra pel·lícula que es deia Percy Jackson i el Mar de los Monstruos. Vam tardar gairebé dues hores en arribar al Parlament. Quan vam arribar vam anar en una petita (sala). Llavors el (guia) ens va fer unes quantes preguntes, i les vam contestar totes bé.

 Després vam anar cap a una sala que es deia hemicicle que es on seien els consellers, diputats, presidents... Jo em vaig asseure al seient d’en Ferran Mascarell i Canalda, el Conseller de Cultura. Allí ens vam fer unes quantes fotos i després vam marxar a berenar a una placeta que hi havia al costat. 

Al cap d’una estona vam marxar cap a l’autocar  i ens en vam anar. Llavors vam continuar la pel·lícula d’en Percy Jackson  perquè encara no s’havia acabat del tot. Quan és va acabar la pel·lícula vam arribar a Albesa, ens van recollir tots els pares i mares. Jo m’ho vaig passar súper bé!