dimecres, 5 de març del 2014

Excursió a l´observatori i al Parlament

El dia 3 de març vam anar d´excursió a l´observatori, jo quan vaig pujar a l´autobús ja estava impacient per arribar, ens van ficar una pel·lícula i va ser divertida.

Quan vam arribar vam anar a l´observatori i vam conèixer a dos monitors la mar de simpàtics, un es deia Bernat amb qui vam fer una graella del temps, i amb l´Albert vam fer experiments molt “xulos” després vam dinar i jo vaig dinar arròs i pollastre arrebossat i llavors vam explicar acudits .

Després vam pujar a l´autobús i vam acabar de mirar la pel·lícula , després vam anar al Parlament, jo no creia que fos tan gran, i llavors un senyor ens va fer de guia i ens va fer unes quantes preguntes, després ens vam asseure on asseuen els cent-trenta cinc diputats, i  llavors a l´alcalde d´Albesa li vam fer preguntes.

Després vam anar al lavabo, quan vam acabar vam marxar i vam berenar, després vam tornar a l´autobús, quan vam arribar Albesa estàvem ben cansats.

Quan vaig tornar a casa vaig sopar tot el que no m´havia acabat i vaig anar a dormir i el pròxim dia vam tornar al col·legi.