dimecres, 19 de març del 2014

Cap de setmana


El divendres 14 de març era festa major, jo i la meva germana vam anar a Lleida amb la meva padrina. També vam anar al parc. I a la tarda vam venir cap a Albesa, vaig agafar el berenar i vaig marxar cap a voltar amb els meus amics. A la nit feien un concert de musica “rok”. El dissabte  vaig anar a les cassolades del poble, vam dinar casola i després vam anar a les firetes,  i després vam fer guerra de globus d’aigua. A la nit vam jugar a la mòmia i també feien un vall per als jubilats. El diumenge vam anar a Alcarràs a provar una “pit bike” per a jo, els altres nens van fer carreres i els nens més petits van fer carreres amb “pockets “i després vam anar a fer una coca cola i després vam anar a casa i després vam anar a voltar amb els meus amics.