dimecres, 19 de març del 2014

Cap de setmana de les cassolades

El divendres 14 de març era festa i la meva mare em va comprar la Premium box i la Caixa de cartró d’Invizimals. Llavors em vaig passar tot el matí jugant-hi. A la tarda me’n vaig anar a entrenar i després me’n vaig anar al partit dels grans que va ser molt impressionant, van fer dos pròrrogues i al final van acabar guanyant al Peñas Huesca. Després me’n vaig anar cap a casa a dormir. 

L’endemà dissabte em vaig llevar d’hora perquè havia de jugar amb els d’un any més gran que jo, i després amb els de la meva edat. Vam perdre els dos partits però vam perdre de poc. A la tarda la meva mare em va donar l’àlbum d’Invizimals i em vaig passar quasi bé tota la tarda posant els cromos a dins de l’àlbum. Després vaig jugar amb el meu pare a la WIIu, al joc NBA2K13. Llavors vaig sopar i me’n vaig anar a dormir aviat. 

Diumenge em vaig aixecar tard i vaig invitar al Roc a jugar a la WIIu i a quedar-se a dinar. Vam jugar al joc que és diu Lego Marvel Super Heroes, que va d’aventures i de pegar a persones, volar, agafar cotxes, avions, helicòpters... Llavors ens en vam anar a fora a jugar a la cistella de bàsquet que tinc a fora al jardí. Al cap d’una estona ens en vam tornar cap a dins, vam dinar i cap allà a les 5 vam marxar a voltar pel poble. M’ho vaig passar súper bé, llavors vaig tornar cap a casa. Vaig jugar una mica a la WIIu, vaig sopar i me’n vaig anar a dormir.

 L’endemà me’n vaig anar a l’escola, aquest cap de setmana m’ho vaig passar molt i molt bé.