dimecres, 12 de març del 2014

Excursió al Parlament i a Pujalt


El dia 3 de març vam anar a l’excursió del Parlament de Catalunya a visitar-lo i a Pujalt, al poble on vam anar a fer la Meteorologia i a fer experiments.
Vam marxar d’Aubesa a dos quarts de nou, vam agafar l’autocar i vam anar a Pujalt. A l’autocar vam veure la pel·lícula de “Intocable” i vam quedar-nos al mig. Vam arribar després de una hora de autocar, vam baixar i allí vam esmorzar i els monitors s’anaven presentant l’Albert i en Bernat, vam acabar d’esmorzar  i ens van fer una petita introducció sobre el que faríem, després ens vam separar en dos grups:  5é i 6é. Van donar-nos un llibret amb una taula al qual hi havia una graella del que havíem de fer. En Bernat ens va deixar uns “aparells” per completar la graella que era: don venia el vent a quants K/h anava el vent...
Després ens va tocar amb l’Albert que amb ell vam fer experiments per exemple: fer un núvol  i de cada experiments fèiem un croquis (dibuix). Després vam dinar i vam agafar l’autocar vam acabar de veure la pel·lícula i vam aparcar d’avant del zoo i tots i volíem anar. 
Vam anar al parlament ens va fer algunes preguntes i una petita introducció i després vam anar l’hemicicle i em vaig asseure al lloc del Andreu Mas-Colell i al de l’Artur Mas ens vam fer una foto i vam marxar vam arribar a les set i vaig sopar vaig anar a llit i em vaig quedar com un tronc.