dimarts, 18 de març del 2014

Tutors de contes


El dimarts dia 3 de desembre vam fer tutors de contes a l’escola Àlber.

És una activitat que consisteix en preparar un conte per a dos o tres nens d’educació infantil. Ho fan els de 5è i 6è de primària.

Primer es tria un llibre adequat per nens d’educació infantil i fer una fitxa de dos o tres exercicis fàcils del llibre. Has de estudiar una mica el llibre per quan els hi expliquessis.

Aquell dia vam anar a la classe de sisè (a la sala d’ordenadors). Estàvem asseguts a la segona fila de la dreta a l’entrar.

Jo tenia a en Ramon , l’Àlex i el Sergi que no va venir. Els hi vaig preparar un conte amb titelles perquè s’ho passessin molt bé, va ser una bona manera de ensenya’ls-hi a compartir.

Aquell dia m’ho vaig passar molt be, l’únic que no em feia el dia animat era un examen de medi a segona hora de la tarda.

Al final el vam fer l’endemà.