dimecres, 19 de març del 2014

Cap de setmana

Aquest cap de setmana dia 14 de març, a la festa major d’Albesa, vaig fer moltes coses.

El divendres al matí vaig fer uns quants deures, vaig jugar a la Play i a la tarda vaig anar a jugar amb els meus amics, vam anar als Sarraïns perquè feien les firetes, després d’estar una estona allí, vam anar a ca l’Alba i vam comprar uns quants cromos, després vam anar a la rampa, després d’estar una estona a la rampa amb les bicis pujant i baixant, vam anar a voltar pel poble.

Dissabte em vaig llevar d’hora perquè havia de jugar un partit de futbol a les 9:30, jugava contra l’Agramunt. Nosaltres vam començant a marcar al minut tres de la segona part, dos minuts després ells van empatar el partit, i acabant la segona part, ens van marcar l’1-2 a favor d’ells. Començant la tercera part vam tornar a marcar, amb un xut des de fora l’àrea, i a la sortida d’un córner es van avançar al marcador. El nostre entrenador ens va dir que si no sortíem a guanyar aquell partit, perdríem totes les possibilitats de guanyar el títol de lliga. Tots nosaltres vam sortir motivats i vam empatar el partit, al minut 48 vam empatar el partit amb un súper gol, que va entrar per tota l’esquadra, i just abans que l’àrbitre pites el final del partit, una combinació del davanter i el centrecampista ens van donar el gol de la victòria. A la tarda vaig anar a Juncosa dinar i quan vaig tornar vaig fer tots els deures.

 
Diumenge vaig fer deures al matí i a la tarda vaig anar a veure mon germà, jugaven contra l’Almacelles, va ser un partit fàcil, van guanyar 6-0 i de moment el seu equip va primer a la lliga.

I a la nit em vaig preparar la motxilla per anar dilluns a l’escola.