dimecres, 12 de març del 2014

Carta al director

Benvolgut director, em dic Arnau Jové Abad i sóc d’Albesa. Fa anys que aquí a Albesa tenim una pista poliesportiva però està en molt mal estat i quan hi anem  els divendres a fer educació física no la podem utilitzar. Jo voldria que la fessin nova i  tots els nens d’Albesa podrien jugar: a bàsquet, handbol, futbol…

Aquí a Albesa ja tenim un camp de futbol de gespa, però el que no tenim és un poliesportiu tapat perquè si algun dia plou poguéssim jugar tots els nens i nenes així no ens avorriríem i també hi podríem anar a fer educació física.


 La nostra escola també és molt vella i té escletxes, els lavabos estan quasi bé destrossats. Jo no només demano això , la nostra escola és massa vella per nosaltres, la meva mare ja hi anava en aquella època i no s’ha reformat. Sr director jo em queixo d’això i demano si vostè podria fer alguna cosa per a posar remei a la situació.

Moltes gràcies.