dimarts, 10 de desembre del 2013

Viatge a Tarragona

L’any  passat a l’estiu vaig anar a Tarragona a la platja llarga, ens vam banyar una hora i vam anar a dinar a un restaurant anomenat “Mirall d’Estiu”, vam demanar lloc per a set persones i un carret. Quan vam acabar de dinar el meu cosí Roger, la meva cosina Anaïs, el meu tiet Delfí i jo vam anar a un hotel on hi havia una piscina, m’hi vaig quedar tres dies.

El primer dia vaig anar a la piscina, a l’aqüeducte i a un museu Romà. El segon dia vaig tornar a la platja tot el dia. El tercer dia vam recollir tota la roba dins una maleta i vam anar a acompanyar el meu cosí, la meva tieta i el meu tiet cap a casa seva. De tornada vam parar a un restaurant a dinar, després vam anar cap a les piscines del meu poble, Albesa, on vaig trobar als meus companys de classe: el David, el Lluc, el Josep ma, el Roc...

M’ho vaig passar molt bé i vaig dir de repetir-ho l’any vinent. Però em van dir que l’any vinent aniríem a València a veure les falles i a menjar xocolata desfeta que és tradicional menjar-ne.