dimecres, 4 de desembre del 2013

Els meus caps de setmana


La meva família, alguns caps de setmana anem al cinema, d’altres ens quedem a casa i anem a sopar al restaurant Cal Toni i de vegades sortim a caminar. Però els caps de setmana  que m’agraden més són els que anem a fer vies ferrates, a rapelar i a escalar.

Nosaltres, quan anem a escalar,  un dia  abans carreguem la furgoneta amb els arnesos, els buits, els nusos especials per fer els ràpel... tot el material que puguem necessitar.

L’endemà ens aixequem a les set, ens vestim, ens pentinem i anem a la furgoneta.

Quan arribem al lloc d’escalada,  parem el cotxe, ens posem l’arnes i els mosquetons especials de fer vies ferrates  i ens pengem una cinta al costat per a fer ràpels.

Abans de començar l’escalada agafem forces, esmorzem una mica, llavors anem per un caminet i ens trobem la via ferrata, posem els mosquetons a la sirga de vida i comencem a pujar. Després d’ una hora o dos arribem a dalt, de vegades vaig  per un caminet però quan m’agrada més és quan hi ha ràpels (els ràpels es fan quan hi ha una paret una mica recta i  baixes per una corda com si caminessis per la paret), però has de vigilar perquè si et deixes de la corda et pots fer molt de mal.

Quan hem baixat per ràpel tornem cap a la furgoneta i marxem cap a casa. A l’hora de dinar ja acostumem a ser a casa, una mica cansats però jo estic molt contenta perquè m’ho he passat molt bé.