dimecres, 4 de desembre del 2013

Viatge a Menorca

Era un dia molt calorós, vam viatjar la meva familia i jo. Jo em vaig dormir a l’avió perquè era un viatge molt i molt llarg. El lloc era fabulós perquè hi havia mar i muntanyes, allí ens estava esperant el nostre hotel, que es deia Mar i Muntanyes. Primerament vaig anar a la finestra a veure el que hi havia. I... vaig veure el mar molt calmat i també hi havia les barquetes que estaven pescant. Llavors la meva família i jo vam anar a visitar la ciutat. Era molt bonic i estava tot ple d’arbres i de gronxadors.


A Menorca m’hi vaig estar una setmana, allí vaig trobar molts amics. Ells es deien: Tomàs, Roc i David. Tota aquella setmana m’he la vaig passar jugant. Llavors va arribar l’últim dia i m’havia d’acomiadar dels meus amics. Aquella setmana va ser fantàstica!


Llavors vaig agafar l’avió i me’n vaig tornar cap a Barcelona, allí m’estava esperant el meu cotxe. Vam agafar el cotxe i ens en vam anar cap a Albesa. Quan vaig arribar a Albesa tota aquella tarda vaig estar descansant. Aquest viatge m’ha encantat!