dimecres, 11 de desembre del 2013

Tutors de contes

La setmana passada vam fer tutors de contes els de 6è i 5è, es tracta de llegir contes i  explicar-los als nens que ens toquen i fer una mica de fitxa.

A mi em va tocar a la Xeila i a l’Eloi. Els tutors de contes consisteixen en agafar un conte de la biblioteca o que tinguis a casa i portar-lo a l’escola, has de fer algunes preguntes sobre el conte que has elegit i ho  has de portar preparat pel dia que ho has de fer.


Va ser una experiència que no ens ve sorprendre, la primera vegada va ser molt rara,  jo em vaig sentir malament perquè no sabia com actuarien els nens,  però quan vam acabar estava molt tranquil·la perquè no es van portar malament els meus nens.

Jo m’ho vaig passar molt bé, espero que en fem més durant el curs. Va ser divertit!