dimecres, 4 de desembre del 2013

Viatge a Llavorsí


L’any passat, vam anar a Llavorsí amb el meu pare, la meva mare i el meu germà. Llavorsí és un poble de muntanya, és un paisatge meravellós, amb vistes impressionants des de tots els llocs.

En el riu que hi passa, jo i el meu germà, gairebé cada dia ens hi banyàvem, ens deixàvem anar per la corrent i en dia fent aquestes ximpleries les meves xancletes se’n van anar riu avall.

Vam anar a caminar per la vora del riu i vam veure uns cavalls molt bonics.

El dia abans de marxar vam anar al llac de St. Maurici, vam anar a caminar i vam anar a escalar la muntanya que el rodejava. A dalt de tot hi havia un llac més petit però era un paisatge impressionant. Vam baixar i vam donar la volta al llac.

 
Abans de marxar cap Albesa vam anar a un llac on podíem fer canoa. Jo vaig anar amb el meu pare i el Joel sol, vam fer una carrera i vam guanyar jo i el meu pare.

Ens vam banyar al llac i vam marxar cap a casa, i per mi va ser el viatge més bonic de la meva vida.