dimarts, 10 de desembre del 2013

Tutors de contes


A la nostra escola fem una activitat que es diu tutors de contes, aquesta activitat consisteix a preparat un conte pels petits i explicar-los-hi molt be perquè no s’avorreixin i després preparar una fitxa per a veure si han entès el conte.


Hi participem els de cicle superior i els nens petits són els  de P3, P4, P5. I cada nen del cicle superior es cuida i explica el conte a  dos o tres nens o nenes.



Jo quan ho vaig fer m’ho vaig preparar molt bé, vaig triar un conte molt fàcil d‘entendre per ells que es titulava: “El pelut fa un nou amic”, jo crec que la Bianca i el Marti, que eren els que els  tocava que jo els expliqués el conte el van entendre molt bé, perquè els hi vaig explicar primer una mica i després llegia, el conte els hi vaig explicar dos vegades perquè els nens l’entenguessin més bé.


Després vaig fer una fitxa per veure si havien entès el conte  i jo els vaig ajudar una mica a llegir els enunciats, el Marti la va fer molt ràpid però la Bianca anava més a poc a poc, i just quan vam acabar la fitxa van dir que comencéssim a acabar llavors vaig agafar els nens i els vaig portar a la seva classe.


Això es tot, espero que us agi agradat l’ activitat que fem a la nostra escola.