dimarts, 10 de desembre del 2013

Tutors de contes


El dia 3 de desembre nosaltres i els alumnes de 6è vam començar a fer els tutors de contes.

Hi participem els alumnes de cicle superior i els nens d’infantil i cada alumne de cicle superior té dos o tres nens assignats.

Els tutors de contes consisteix en agafar un conte de la biblioteca o que tinguis a casa i portar-lo a l’escola, has de fer algunes preguntes sobre el conte que has elegit i ho  l’has de portar preparat pel dia que ho has de fer.

Els tutors de contes sempre es fan amb dimarts, unes tres o quatre vegades al curs. Comença quan arribem del menjador  o de casa de dinar, estem deu minuts a la classe i després el nostre tutor ens diu a qui hem d’anar a buscar.


A mi em toca el Joel de P4, l’Ares de P5 i l’Estel·la de P5, per mi són molts però el Josep Maria m’ajuda a l’hora de fer-ho, el conte que vaig elegir va ser el “Timbaler del Bruc”.

Vaig començar llegint el conte i després els hi vaig explicar. Quan vaig acabar d’explicar van fer les preguntes que els hi havia preparat.

Vam acabar a les 16:00, vam anar a deixar els nens a les seves classes, i després vam anar cap a les nostres classes.