dimecres, 11 de desembre del 2013

Tutors de contes


El dimarts 3 de desembre vam fer un “ taller ” que es diu tutors de contes,  en el qual els nens de cicle superior, 5è i 6è, els hi contem un conte als nens de P-3, P-4 i P-5, després els hi fem una fitxa per a que la facin.

La preparació que jo faig és la següent: primer busco un llibre divertit, després me’l llegeixo i si veig que m’agrada el trio i faig una fitxa amb aquestes preguntes: escriu el nom del protagonista, relaciona, escriu el títol del conte...  I després els hi llegeixo el conte i quan acabo els hi pregunto alguna pregunta i els hi dono la fitxa per a que la facin.

Jo tinc a en Toni de P-3 i a l’Iñaki, jo sóc l’únic que tinc a un de P-3, sóc l’únic de la classe de 5è que el  tinc.  

 A mi m’agrada molt el taller perquè a més de ser molt divertit és molt divertit treballar amb els nens petits. Podem elegir allí on volem anar de classes per asseure’ns i contar-los  el conte.