dimecres, 4 de desembre del 2013

L'excursió amb els meus tiets


Un dia de fred vam anar als Pirineus a esquiar i a fer snowboard, jo vaig pujar sola perquè tenia els anys per pujar sola, però la meva cosina no va poder pujar perquè era massa petita.

 I jo i el meu tiet vam pujar per fer snowboard i la meva tieta  es va quedar amb la meva cosina en una casa d’allà, jo  quan vaig baixar no tenia por i no vaig caure però el meu tiet si perquè tenia bastanta por, per això ell va esquiar.

 Quan vam  baixar els dos els meus tiets, la meva cosina i jo ens vam prendre una xocolata calenta  pel fred que feia,  vam encendre la xemeneia i ja era bastant tard,  tots vam anar a dormir perquè estàvem molt  cansats.

Vam fer les maletes i ens vam anar a dinar, a la tarda ens vam quedar allà i al segon dia vam marxar.