dilluns, 7 de març del 2011

Viatge a Andalusia

El dia 28 de febrer els meus padrins i jo teníem un viatge a Andalusia.

Teníem que esta a les cinc i mitja al autocar per agafar als de Alamús, Alcoletge i Fraga. Quan els vam agafar a tots vam marxar, ens vam estar tot el dia viatjant, però al cap de 14 hores vam arribar a Córdoba.

Quan vam arribar ens vam donar la clau de el hotel, per cert l'hotel es deia Palacete. Vam arribar molt cansats i aquell dia no vam fer res mes que descansar. L’endemà ens van explicar el que faríem.

Vam anar a veure: la Mesquita de Córdoba, quan vam acabar ens van deixar temps lliure i vam anar a fer una visita a les botigues amb el meu grup. A la una i mitja vam anar a dinar amb un bufet lliure. Despéès d'un temps vam marxar de seguida a Sevilla.

Quan vam arribar a Sevilla estava ple de gent pobre que demanava diners, vam arribar allà a la nit, ja era massa tard per anar a algun lloc de Sevilla, sol vam tindre temps per sopar, vam anar a dormir aviat perquè l’endemà hauríem alçar-nos aviat.

Quan ens vam alçar vam anar a esmorzar, havíem d'anar a veure també una mesquita. L’endemà al mati vam arrencar cap a Granada.

A Granada vam anar a veure tablero el flamenco, es un lloc que les gitanes ballen claqué.
També vam veure l'Alhambra de Granada a la nit il·luminada.

El dia dissabte a la matinada vam marxar cap a Lleida i sabeu on vam dinar?
Vam dinar a Valencia i per dinar ens van donar una paella valenciana. Quan vam acabar vam començar a tornar altre cop cap a Lleida. Quan vam arribar vam veure unes carrosses.

M’ho vaig passar molt be i ho voldria tornar a repetir l'any que be però la desgràcia es que l'any que ve si hi vull anar ho hauré de pagar jo.