dilluns, 7 de març del 2011

Campus Lleida bàsquet 2011

Els dies 28,1,2, 3 i 4, vam anar el meu germà i jo a un campus de bàsquet a Lleida.

El primer dia no coneixia molts dels nens que hi havia però després ja ens vam fer tots amics.

Quan van fer els dos grups, uns nens que eren del meu equip van anar en un dels grups, però un altre nen i jo ens van posar en l’equip dels grans.

Cansava bastant l’entrenament, tot i que apreníem molt, sobre el bot, el control de la pilota, el desplaçament defensiu i moltes coses més.




El segon dia, vam escalfar, estirar i entrenar, també vam fer competició grans i petits. El joc es tractava de posar com més cistelles millor, i així ho vam fer per parelles, a mi em va tocar amb l’Arnau Jové, vam quedar cinquens però ens ho vam passar molt bé.

El tercer dia vam anar al Cuca blanca, ens ho vam passar genial, hi havia moltes atraccions, jocs i inflables. Jo vaig pujar en uns llits elàstics que saltaves al menys un metre. Molt després ens en vam anar a patinar sobre gel, al principi, a tots ens va costar una mica de agafar-li el truc però després alguns ja ho tenien ben dominat i anaven molt de pressa amb els patins.

Al quart dia vam escalfar, vam estirar els músculs, l’entrenament i finalment la competició d’habilitats.
Jo vaig quedar el primer en el concurs, amb un minut i divuit segons, el Guillem Jové segon, amb un minut i dinou segons i el tercer un nen, que va fer un minut i vint-i-dos segons.

L’últim dia vam escalfar, estirar, entrenar i una competició de dos contra dos. A mi hem va tocar amb un nen que es deia Pau. Vam quedar-nos a la lliga ACB,
hi havien cinc lligues: la EBA, la LEB de plata, la LEB d’or, la ACB i la NBA.
Van venir alguns pares i vam fer un esmorzar familiar. Després ens van donar uns obsequis i un diploma per a cada un dels nens, van venir els jugadors del primer equip i el seu entrenador.

Va ser un campus molt bo i original.